Академічна іноземна англійська мова

ОК7 Академічна іноземна (англійська мова)

Обсяг: 6 кредити ЄКТС Семестр: І-ІУ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу

Інформація про викладача

Ім’я    Ткачова    Віталіна    Леонідівна

Контакти

E-mail: vitatkachova7@gmail.com; тел. 0930237247

Робоче місце

Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8)

Години

консультацій

понеділок з 15:00 до 16:00 год.

Опис курсу

Цей курс призначений для формування у здобувачів РИй у галузі богослів’я навиків, необхідних для спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності. Програма курсу вибудовується навколо тематичного блоку «Наука, світ і віра», розвиваючи вміння описувати актуальні теми сьогодення. Загальна мета полягає у формуванні комунікативних англомовних умінь аспірантів для застосування їх у повсякденному житті і фаховій діяльності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни аспіранти будуть:

-    готувати до публікації наукові статті (кількість яких передбачена відповідними нормативно-правовими актами), монографії, науково-методичні рекомендацій, тези доповідей, участь з доповідями на конференціях, семінарах, форумах українською та іноземними мовами;

-    володіти навичками усної та письмової презентації результатів власних досліджень, розробок рідною та іноземною мовами, комунікативними навичками для спілкування в національному та іншомовному середовищах з фахівцями та нефахівцями щодо проблем в галузі богослов’я;

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу аспіранти будуть здатні:

-    володіти на академічному рівні українською та іноземними мовами європейського простору, опрацьовувати фахову літературу і презентувати результати власного наукового дослідження;

-    спілкуватися з представниками інших професійних груп (експертами з інших галузей знань), застосовувати знання в практичних ситуаціях, що спонукає діяти соціально відповідально та свідомо, ефективно працювати в команді, цінувати та поважати різноманітності та мультикультурність;

-    використовувати сучасні методи і технології наукової комунікації державною та іноземною мовами, та спілкуватися з різними цільовими аудиторіями, використовуючи відповідну лексику, методи, техніки та прийоми;

-    здійснювати наукові дослідження в галузі богослов’я українською та іноземними мовами для забезпечення ефективного професійного спілкування в науковому та академічному середовищі;

-    працювати автономно при підготовці дисертаційного дослідження, оформлювати наукові публікації, реалізовувати інші форми апробації, готувати наукові тексти за результатами проведених

конкретних богословських досліджень українською та іноземною мовами з дотриманням етики наукового пошуку та академічної доброчесності.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі практичних занять (120 год.), організації самостійної роботи аспірантів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (60 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації, метод проблемного викладання з використанням елементів пояснювально-ілюстративного та частково-пошукового (евристичного) методів; метод навчальної дискусії; метод кейс-стаді; методи моделювання, дослідницький та інші методи.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

45

Що є наука?

Частина І (ІІ семестр)

45

Людина та навколишнє середовище

45

Досягнення людей

Частина І (IV семестр)

45

Наука та світ

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина І

Бали

Результат навчання, що оцінюється

10

Глосарій за фахом (словник)

15

Портфоліо:

Оформити анотаційний переклад.

Скласти анотацію до тез доповіді.

Написати реферативну анотацію прослуханої лекції з основ наукового дослідження.

Написати автобіографію, резюме.

10

Здійснити аналіз композиції статті з теми дослідження

10

Оформити бібліографію згідно чинних вимог. Оформити посилання на електронні джерела інформації згідно чинних вимог.

15

Виконання завдань для самостійної роботи (комплекси вправ)

10

1.    Виправити стиль і прямі помилки в наданих назвах статей вітчизняних авторів.

2.    Дати англомовні варіанти заголовків.

3.    Повідомити англійською мовою про предмет дослідження Вашої (майбутньої) статті

10

Презентації наукових проєктів

20

Модульні контрольні роботи

100 Разом

Частина ІІ

Бали

Результат навчання, що оцінюється

25

Виконати письмовий переклад українською мовою оригінальних англомовних фахових текстів (5 текстів)

15

Підготувати повідомлення англійською мовою про результати власного наукового дослідження

15

Підготувати виступи, теми яких пов’язані з науковим дослідженням для науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та здобувачів

15

Презентації наукових проєктів

20

Виконання завдань для самостійної роботи (комплекси вправ)

20

Модульні контрольні роботи

100

Залік

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google-клас Google-meet, Zoom, тощо.

Дедлайн. Крайньою межею здачі завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи аспіранта повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи аспірантів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіюєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо буде виявлено, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а це буде повідомлятися декану та куратору. При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються тільки з дозволу викладача. Використання під час занять мобільних пристроїв з позанавчальною метою карається попередженням чи видаленням аспіранта з аудиторії.

Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».

Інформаційні ресурси

1.Максимук    В. М. Англійська мова для аспірантів та науковців гуманітарно-природничих спеціальностей університетів. — English for PhD Students! / В. М. Максимук, Р. І. Дудок. - Львів : Видавництво «Астролябія», 2012. - 240 с.

2.    Марчишина А.А. Basics of Academic Writing: навчальний посібник з основ наукового письма. -Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. — С. 5-22.

3.    Яхонтова Т. В. Основи англомовного наукового письма: навчальний посібник для студентів, аспірантів і науковців. - Львів: ПАІС, 2003. - С. 14-47.

4.    Халилова Л.А. English for Professional Purposes: Academic Reading, Writing, and Speaking: учебное пособие. - М.: Изд-во РГГУ, 2005. - 472 с.

5.    Бахов І.С. Англійська мова для аспірантів і здобувачів. English for post-graduate students. - Київ: ДП «Видавничий дім «Персонал», 2008 - С. 5-274

6.Rachael    Roberts, Heather Buchanan, Emma Pathare Navigate Coursebook Upper-Intermediate. B1 + - Oxford

7.    Англійська мова для повсякденного спілкування: Підручник/В.К. Шпак та ін. - К.: Вища школа, 2003. -302 с.

8.    Прискорений курс англійської мови. Підручник/ Л.Ю. Куліш, Е.О. Друянова, В.Л. Мотова та ін. - К.: Вища школа, 1993. - 303 с.

9.    Dooley Jenny, Evans Virginia Grammarway 3. - Express Publishing, 2002. - 278 p.

10.    Oxford Learners’s Grammar Builder /John Eastwood. - Oxford University Press, 2005. - 282 p.

4

Теги