ОК7 Академічна іноземна (англійська мова)
Обсяг: 6 кредити ЄКТС Семестр: І-ІУ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Ім’я Ткачова Віталіна Леонідівна
Контакти |
E-mail: vitatkachova7@gmail.com; тел. 0930237247 |
Робоче місце |
Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години консультацій |
понеділок з 15:00 до 16:00 год. |
Цей курс призначений для формування у здобувачів РИй у галузі богослів’я навиків, необхідних для спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності. Програма курсу вибудовується навколо тематичного блоку «Наука, світ і віра», розвиваючи вміння описувати актуальні теми сьогодення. Загальна мета полягає у формуванні комунікативних англомовних умінь аспірантів для застосування їх у повсякденному житті і фаховій діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни аспіранти будуть:
- готувати до публікації наукові статті (кількість яких передбачена відповідними нормативно-правовими актами), монографії, науково-методичні рекомендацій, тези доповідей, участь з доповідями на конференціях, семінарах, форумах українською та іноземними мовами;
- володіти навичками усної та письмової презентації результатів власних досліджень, розробок рідною та іноземною мовами, комунікативними навичками для спілкування в національному та іншомовному середовищах з фахівцями та нефахівцями щодо проблем в галузі богослов’я;
Після успішного закінчення курсу аспіранти будуть здатні:
- володіти на академічному рівні українською та іноземними мовами європейського простору, опрацьовувати фахову літературу і презентувати результати власного наукового дослідження;
- спілкуватися з представниками інших професійних груп (експертами з інших галузей знань), застосовувати знання в практичних ситуаціях, що спонукає діяти соціально відповідально та свідомо, ефективно працювати в команді, цінувати та поважати різноманітності та мультикультурність;
- використовувати сучасні методи і технології наукової комунікації державною та іноземною мовами, та спілкуватися з різними цільовими аудиторіями, використовуючи відповідну лексику, методи, техніки та прийоми;
- здійснювати наукові дослідження в галузі богослов’я українською та іноземними мовами для забезпечення ефективного професійного спілкування в науковому та академічному середовищі;
- працювати автономно при підготовці дисертаційного дослідження, оформлювати наукові публікації, реалізовувати інші форми апробації, готувати наукові тексти за результатами проведених
конкретних богословських досліджень українською та іноземною мовами з дотриманням етики наукового пошуку та академічної доброчесності.
Курс буде викладений у формі практичних занять (120 год.), організації самостійної роботи аспірантів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (60 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації, метод проблемного викладання з використанням елементів пояснювально-ілюстративного та частково-пошукового (евристичного) методів; метод навчальної дискусії; метод кейс-стаді; методи моделювання, дослідницький та інші методи.
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
45 |
Що є наука? |
Частина І (ІІ семестр) |
45 |
Людина та навколишнє середовище |
|
45 |
Досягнення людей |
Частина І (IV семестр) |
45 |
Наука та світ |
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина І
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
10 |
Глосарій за фахом (словник) |
15 |
Портфоліо: Оформити анотаційний переклад. Скласти анотацію до тез доповіді. Написати реферативну анотацію прослуханої лекції з основ наукового дослідження. Написати автобіографію, резюме. |
10 |
Здійснити аналіз композиції статті з теми дослідження |
10 |
Оформити бібліографію згідно чинних вимог. Оформити посилання на електронні джерела інформації згідно чинних вимог. |
15 |
Виконання завдань для самостійної роботи (комплекси вправ) |
10 |
1. Виправити стиль і прямі помилки в наданих назвах статей вітчизняних авторів. 2. Дати англомовні варіанти заголовків. 3. Повідомити англійською мовою про предмет дослідження Вашої (майбутньої) статті |
10 |
Презентації наукових проєктів |
20 |
Модульні контрольні роботи |
100 Разом
Частина ІІ
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
25 |
Виконати письмовий переклад українською мовою оригінальних англомовних фахових текстів (5 текстів) |
15 |
Підготувати повідомлення англійською мовою про результати власного наукового дослідження |
15 |
Підготувати виступи, теми яких пов’язані з науковим дослідженням для науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та здобувачів |
15 |
Презентації наукових проєктів |
20 |
Виконання завдань для самостійної роботи (комплекси вправ) |
20 |
Модульні контрольні роботи |
100 |
Залік |
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google-клас Google-meet, Zoom, тощо.
Дедлайн. Крайньою межею здачі завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи аспіранта повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи аспірантів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіюєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо буде виявлено, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а це буде повідомлятися декану та куратору. При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються тільки з дозволу викладача. Використання під час занять мобільних пристроїв з позанавчальною метою карається попередженням чи видаленням аспіранта з аудиторії.
Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».
1.Максимук В. М. Англійська мова для аспірантів та науковців гуманітарно-природничих спеціальностей університетів. — English for PhD Students! / В. М. Максимук, Р. І. Дудок. - Львів : Видавництво «Астролябія», 2012. - 240 с.
2. Марчишина А.А. Basics of Academic Writing: навчальний посібник з основ наукового письма. -Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. — С. 5-22.
3. Яхонтова Т. В. Основи англомовного наукового письма: навчальний посібник для студентів, аспірантів і науковців. - Львів: ПАІС, 2003. - С. 14-47.
4. Халилова Л.А. English for Professional Purposes: Academic Reading, Writing, and Speaking: учебное пособие. - М.: Изд-во РГГУ, 2005. - 472 с.
5. Бахов І.С. Англійська мова для аспірантів і здобувачів. English for post-graduate students. - Київ: ДП «Видавничий дім «Персонал», 2008 - С. 5-274
6.Rachael Roberts, Heather Buchanan, Emma Pathare Navigate Coursebook Upper-Intermediate. B1 + - Oxford
7. Англійська мова для повсякденного спілкування: Підручник/В.К. Шпак та ін. - К.: Вища школа, 2003. -302 с.
8. Прискорений курс англійської мови. Підручник/ Л.Ю. Куліш, Е.О. Друянова, В.Л. Мотова та ін. - К.: Вища школа, 1993. - 303 с.
9. Dooley Jenny, Evans Virginia Grammarway 3. - Express Publishing, 2002. - 278 p.
10. Oxford Learners’s Grammar Builder /John Eastwood. - Oxford University Press, 2005. - 282 p.
4