Моральне богослів’я

041 Б ОК 15 Моральне богослів’я

Обсяг: 2 кредити ЄКТС Семестр: ІІІ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу

Інформація про викладача

Ім’я

Протоієрей Павло Петрович Мельник

Контакти

Pavlomelnyk81@gmail.com, 0977116430

Робоче місце

Кафедра богослів’я (вул.Трьохсвятительська,8)

Години

Вівторок 12.00-15.00

консультацій

Четвер 12.00-14.00

Опис курсу

Цей курс призначений для бакалаврів та спрямований на ознайомлення із вченням про обов’язки людини у її ставленні до Бога, до ближнього і до себе, аналізу морального значення християнської родини, родинних взаємин та з’ясування моральних обов’язків людини як громадянина держави.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:

-    керуватися у своїй діяльності принципами толерантності, творчого діалогу, співробітництва, взаємоповаги до всіх учасників освітнього процесу;

-    визначати історичні віхи та перспективи розвитку богослів’я Православної Церкви та його роль у моральнодуховному оздоровленні суспільства й особи.

Передують вивченню курсу «Історія УПЦ», «Патрологія», «Вступ до богослів’я», «Догматичне богослів’я»

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу студенти будуть мати:

-    здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;

-    здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) соціально-відповідально та свідомо, бути готовим до співробітництва й розв’язання конфліктів;

-    здатність розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри;

-    здатність розуміти та визначати правильну оцінку сучасним актуальним проблемам та викликам християнської моралі.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі лекцій (6 год.) та практичних занять (24 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

30

Суть моральності взагалі та загальні засади християнського морального життя

 

30

Життя християнина з моменту покаяння та реалізація християнських чеснот.

Частина І (ІІІ семестр)

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:

Бали

Результат навчання, що оцінюється

 

10

Есе «Потенціал християнської етики перед актуальними викликами сучасної освіти, науки, медицини»

20

Аналіз власної поведінки (вчинки, вибір) та поведінки інших людей з точки зору християнських цінностей та чеснот

20

Тестовий контроль

20

Індивідуально-дослідне завдання (реферат)

30

Залік

100

Разом

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Ооодіе-клас.

Дедлайн. Крайньою межею здачі індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасному світі, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.

При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.

Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...»

Теги