041 Б ОК 15 Моральне богослів’я
Обсяг: 2 кредити ЄКТС Семестр: ІІІ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Інформація про викладача |
|
Ім’я |
Протоієрей Павло Петрович Мельник |
Контакти |
Pavlomelnyk81@gmail.com, 0977116430 |
Робоче місце |
Кафедра богослів’я (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години |
Вівторок 12.00-15.00 |
консультацій |
Четвер 12.00-14.00 |
Цей курс призначений для бакалаврів та спрямований на ознайомлення із вченням про обов’язки людини у її ставленні до Бога, до ближнього і до себе, аналізу морального значення християнської родини, родинних взаємин та з’ясування моральних обов’язків людини як громадянина держави.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:
- керуватися у своїй діяльності принципами толерантності, творчого діалогу, співробітництва, взаємоповаги до всіх учасників освітнього процесу;
- визначати історичні віхи та перспективи розвитку богослів’я Православної Церкви та його роль у моральнодуховному оздоровленні суспільства й особи.
Передують вивченню курсу «Історія УПЦ», «Патрологія», «Вступ до богослів’я», «Догматичне богослів’я»
Після успішного закінчення курсу студенти будуть мати:
- здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
- здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) соціально-відповідально та свідомо, бути готовим до співробітництва й розв’язання конфліктів;
- здатність розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри;
- здатність розуміти та визначати правильну оцінку сучасним актуальним проблемам та викликам християнської моралі.
Курс буде викладений у формі лекцій (6 год.) та практичних занять (24 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
30 |
Суть моральності взагалі та загальні засади християнського морального життя |
|
30 |
Життя християнина з моменту покаяння та реалізація християнських чеснот. |
Частина І (ІІІ семестр) |
Оцінка Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: |
||
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
|
10 |
Есе «Потенціал християнської етики перед актуальними викликами сучасної освіти, науки, медицини» |
|
20 |
Аналіз власної поведінки (вчинки, вибір) та поведінки інших людей з точки зору християнських цінностей та чеснот |
|
20 |
Тестовий контроль |
|
20 |
Індивідуально-дослідне завдання (реферат) |
|
30 |
Залік |
|
100 |
Разом |
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Ооодіе-клас.
Дедлайн. Крайньою межею здачі індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасному світі, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.
Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...»