Основне богослів’я

041 Б ОК 21 Основне богослів’я

Обсяг: 3 кредити ЄКТС Семестр: VII, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу

Інформація про викладача

Ім’я

протоієрей Сергій Олександрович Цьома

Контакти

E-mail: apologia@ukr.net, тел.: +380672992616

Робоче місце

(вул.Трьохсвятительська,8)

Години

Щоп’ятниці 14.30 - 16.00

консультацій

 

Опис курсу

Цей курс призначений для бакалаврів, увага під час навчання буде приділена основній істині християнської віри, що розкривають християнський погляд на Бога, всесвіт, світобудову, суспільство і на актуальні проблеми життя особистості.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:

-    мати концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень та критично осмислювати основні теорії, принципи, методи і поняття у навчанні та професійній діяльності у галузі богослів’я;

-    знати основні етапи розвитку богословської науки, наукові школи галузі знань «Богослів’я», їх теоретичні і практичні розробки, а також наукові концепції світової і вітчизняної богословської науки;

-    знати основні етапи й історію формування, базові категорії, поняття й терміни богословської науки, а також основні джерела й напрями богословської науки та взаємозв’язок між ними;

-    знати основні теоретико-методичні напрямки різноманітних богословських дисциплін та здійснити порівняльний аналіз віровчення православної Церкви з іншими християнськими Церквами.

Передують вивченню дисципліни: «Вступ до богослів'я(катехізис)»,«Патрологія», «Догматичнебогослів’я», «Моральне богослів’я», «Пастирське богослів'я»

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:

-    здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;

-    здатність та розуміння предметної області, теоретичні та методичні завдання, у професійній діяльності;

-    здатність вести наукові дискусії, відстоювати власні погляди й позиції, визначати актуальні проблеми сучасності;

-    здатність використовувати основні знання, принципи і методи науково-богословських досліджень,

збирати, систематизувати й аналізувати інформацію за темою дослідження,

враховуючи єдність богословського знання;

- здатність використовувати богословські знання в рішенні задач соціально-практичної та представницько-посередницької діяльності, пов'язаних із об'єктами професійної діяльності.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі лекцій (48 год.) та практичних занять (12 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

45

Поняття про релігію. Походження релігії

Частина І (VII семестр)

45

Основні істини релігії

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:

Бали

Результат навчання, що оцінюється

5

Чудеса в православії і нехристиянських релігіях. Сенс чудес Христових.

5

Питання теодіцеї. Розуміння зла в нехристиянських релігіях

5

Особливості апологетики в сучасному суспільстві

5

Святі отці про ставлення до чудес

5

Періоди історії Апологетики. Східні й західні апологети Середньовіччя

5

Сенс і значення страждань

5

Аналіз естетичного підходу до релігії Шлєєрмахера

5

Філософія і християнство. Ставлення отців Церкви до філософії

5

Сенс життя. Різні підходи до цієї проблеми

5

Докази історичності євангельських подій

5

Сучасна цивілізація як спокуса «земного раю»

5

Сучасні варіації язичництва. Псевдорелігії

10

Модульна контрольна робота

30

Залік

100

Разом

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, на період карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (СОУЮ-19), навчання може

здійснюватися дистанційно. У такому разі потрібно дізнатися про графік навчання на основі платформи Ооодіе- клас.

Дедлайн. Крайньою межею здачі індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат — серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, щови зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.

При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.

Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».

 

Теги