Пастирське богослів’я

041 Б ОК 22 Пастирське богослів’я

Обсяг: 3 кредити ЄКТС Семестр: VII, Рік: 2021 - 2022 Дні, Час, Місце: згідно з розкладом

Інформація про Ім’я

викладача

протоієрей Олександр Миколайович Трофимлюк

Контакти

(044) 278-80-44

Робоче місце

Кафедра церковно-практичних дисциплін (вул. Трьохсвятительська, 8, приймальна ректора)

Години

консультацій

15.00 - 16.00, понеділок

Опис курсу

Цей курс призначений для бакалаврів, основна увага під час навчання буде приділена осмисленій підготовці до прийняття священичого сану і майбутнього пастирського служіння (місіонерської роботи та соціального служіння, організації роботи з різними за віком групами парафіян (дітьми, молоддю, людьми похилого віку).

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:

- знати основні обов’язки пастиря і завдання священика як вчителя, місіонера, вихователя пастви, духовного керівника пастви і організатора парафіяльного життя і цілі та завдання, важливість і відповідальність пастирського служіння в умовах сучасності.

- розв’язувати складні завдання й проблеми у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів у галузі богослов’я.

Передують вивченню дисципліни: «Патрологія», «Догматичне богослів’я», «Моральне богослів’я»

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:

-    здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;

-    здатність вести наукові дискусії, відстоювати власні погляди й позиції, визначати актуальні проблеми сучасності;

-    здатність застосовувати набуті знання в галузі при вирішенні професійних завдань; здатність здійснювати богослужіння та позабогослужбову пастирську діяльність;

-    здатність вести відповідну навчальну, виховну, просвітницьку діяльність в освітніх та просвітницьких організаціях.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі лекцій (48 год.) та практичних занять (12 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

30

Теоретичні засади пастирського служіння

Частина І (VII семестр)

30

Пастир як духівник

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:

Бали

Результат навчання, що оцінюється

10

Доповідь «Основні принципи, методи, функції та цілі дисципліни»

10

Презентація «Вчення святих отців і вчителів Церкви про пастирство»

20

Фрагмент пастирського служіння

30

Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та семінарськихзаняттях, шляхом тестування (30 завдань).

30

Залік

100

Разом

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, на період карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), навчання може здійснюватися дистанційно. У такому разі потрібно дізнатися про графік навчання на основі платформи Google- клас.

Дедлайн. Крайньою межею здачі портфоліо та індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат — серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.

При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.

Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».

Теги