041 Б ОК 22 Пастирське богослів’я
Обсяг: 3 кредити ЄКТС Семестр: VII, Рік: 2021 - 2022 Дні, Час, Місце: згідно з розкладом
Інформація про Ім’я |
викладача протоієрей Олександр Миколайович Трофимлюк |
Контакти |
(044) 278-80-44 |
Робоче місце |
Кафедра церковно-практичних дисциплін (вул. Трьохсвятительська, 8, приймальна ректора) |
Години консультацій |
15.00 - 16.00, понеділок |
Цей курс призначений для бакалаврів, основна увага під час навчання буде приділена осмисленій підготовці до прийняття священичого сану і майбутнього пастирського служіння (місіонерської роботи та соціального служіння, організації роботи з різними за віком групами парафіян (дітьми, молоддю, людьми похилого віку).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:
- знати основні обов’язки пастиря і завдання священика як вчителя, місіонера, вихователя пастви, духовного керівника пастви і організатора парафіяльного життя і цілі та завдання, важливість і відповідальність пастирського служіння в умовах сучасності.
- розв’язувати складні завдання й проблеми у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів у галузі богослов’я.
Передують вивченню дисципліни: «Патрологія», «Догматичне богослів’я», «Моральне богослів’я»
Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:
- здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
- здатність вести наукові дискусії, відстоювати власні погляди й позиції, визначати актуальні проблеми сучасності;
- здатність застосовувати набуті знання в галузі при вирішенні професійних завдань; здатність здійснювати богослужіння та позабогослужбову пастирську діяльність;
- здатність вести відповідну навчальну, виховну, просвітницьку діяльність в освітніх та просвітницьких організаціях.
Курс буде викладений у формі лекцій (48 год.) та практичних занять (12 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
30 |
Теоретичні засади пастирського служіння |
Частина І (VII семестр) |
30 |
Пастир як духівник |
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
10 |
Доповідь «Основні принципи, методи, функції та цілі дисципліни» |
10 |
Презентація «Вчення святих отців і вчителів Церкви про пастирство» |
20 |
Фрагмент пастирського служіння |
30 |
Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та семінарськихзаняттях, шляхом тестування (30 завдань). |
30 |
Залік |
100 |
Разом |
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, на період карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), навчання може здійснюватися дистанційно. У такому разі потрібно дізнатися про графік навчання на основі платформи Google- клас.
Дедлайн. Крайньою межею здачі портфоліо та індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат — серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.
Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».