Святе Письмо Нового Завіту

041 Б ОК 9 Святе Письмо Нового Завіту

Обсяг: 17,5 кредитів ЄКТС Семестр: І^Ш, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу

Інформація про викладача Ім’я    Протоієрей    Ярослав    Романович    Романчук

Контакти

E-mail:prot.yaroslav@gmail.com, тел.+380672300894:

Робоче місце

Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8)

Години консультацій

Вівторок, середа - 14:30-16:00

Інформація про викладача

Ім’я

Протоієрей Леонтій Олексійович Никитенко

Контакти

E-mail: nikleont@gmail.com, тел.+380503128246:

Робоче місце

Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8)

Години консультацій

Вівторок, четвер - 14:30-16:00

Опис курсу

 

Цей курс призначений    для підготовки студентів бакалаврів, які на основі теоретичного

узагальнення і систематизації певного масиву богословських, історичних, філологічних, культурологічних та філософських відомостей про біблійні книги Нового Завіту, зможуть реконструювати джерела формування та проаналізувати специфіку канонізації новозавітного священного біблійного тексту і ознайомляться з принципами та схемами інтерпретації біблійних текстівНового Завіту.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:

-    знати історію виникнення,    основні етапи формування та структуру Святого Письма в його

історичному, соціальному, філологічному, канонічному і культурному контексті;

-    здійснювати науковий аналіз текстів Священного Писання та богословської літератури із застосуванням методів богослів’я. Демонструвати базове розуміння та майстерність методів дослідження у богословській галузі та інших суміжних науках;

-    критично інтерпретувати    сучасні релігійні системи і думки крізь призму православного

богословського вчення.

Передують вивченню курсу «Святе Письмо Старого Завіту»

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:

-    зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;

-розуміння предметної області, теоретичні та методичні завдання у професійній діяльності;

-    застосовувати набуті знання в галузі при вирішенні професійних завдань;

-    здійснювати науковий аналіз текстів Священного Писання та богословської літератури із застосуванням методів богослів’я та інших суміжних наук;

-    розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри;

-    мати уявлення про єдність біблійних книг, об'єднаних однією темою — спасіння людства від зла шляхом пришестя в світ Боголюдини Ісуса Христа та розуміти актуальність біблійних розповідей і оповідань в житті сучасної християнської Церкви.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі лекцій (232 год.) та практичних занять (58 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (235 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, усне опитування, контрольне прослуховування, консультації.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

60

Чотириєвангеліє: перший і другий рік суспільного служіння Господа Ісуса Христа

Частина І ( І - ІІ семестри)

105

Третій рік суспільного служіння Господа Ісуса Христа

75

Ісагогіко-екзегетичний аналіз книги Діянь святих апостолів

Частина ІІ (III - М семестри)

75

Ісагогіко-екзегетичний аналіз соборних послань

45

Святий апостол Павло. Ісагогіко-екзегетичний аналіз послань до римлян, коринфян, галатів, ефесян і до филипійців

Частина ІІІ ( V - V! семестри)

75

Аналіз послань апостола Павла до колосян, солунян, до Филимона і євреїв

 

45

Пастирські послання апостола Павла

 

45

Книга Откровення апостола Іоана Богослова (Апокаліпсис)

Частина IV ( VII - VIII семестри )

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина 1

Бали

Результат навчання, що оцінюється

20

Наукова робота «Дослідити особливості та проблемні методи перекладу та інтерпретації Біблії»

10

Есе «Священні письменники чотирьох Євангелій, особливість, стилістика їхнього письма»

10

Порівняльна таблиця «Особливості мови перекладу Біблії ХУИ-ХХ! ст.»

10

Письмова робота «Екзегеза уривку Святого Письма»

20

Дві модульні контрольні роботи

30

Екзамен

100

Ча

Бали

Разом стина 2

Результат навчання, що оцінюється

20

Ісагогіко-екзегетичний аналіз соборних послань (за вибором)

10

Есе «Діяльність Апостолів і життя Церкви в Палестині та поза її межами»

10

Ісагогіко-екзегетичний аналіз книги Діянь святих апостолів

10

Порівняльна таблиця «Вчення про віру соборного послання апостола Якова і послань апостола Павла»

20

Дві модульні контрольні роботи

30

Екзамен

100

Ча

Бали

Разом стина 3

Результат навчання, що оцінюється

20

Ісагогіко-екзегетичний аналіз послань до римлян, коринфян, галатів, ефесян і до филипійців

10

Ставлення до влади в контексті послання апостола Павла до римлян (дати аналіз, інтерпретувати для сучасності)

10

Есе «Чи праві свідки єгови коли прирівнюють Ісуса Христа до ангелів: спростування їхні свідчень в контексті послання апостола Павла до євреїв»

10

Аналіз послань апостола Павла до колосян, солунян, до Филимона і євреїв (за вибором)

20

Дві модульні контрольні роботи

30

Залік

100

Ча

Бали

Разом стина 4

Результат навчання, що оцінюється

20

Таблиця «Місце, час, причини і мета написання кожного послання»

10

Есе «Життя і діяльність св. ап. Павла та св. ап. Іоана Богослова як Апостолів Христової Церкви і священних письменників Новозавітних текстів»

10

Реферат «Детальний екзегетичний аналіз змісту книги Одкровення»

10

Ісагогічна та екзегетична проблематика послань ап. Павла та Апокаліпсису

20

Дві модульні контрольні роботи

30

Екзамен

100

Разом

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно — можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google -клас / ZOOM чи Google meet.

Дедлайн. Крайньою межею здачі завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіюєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо буде виявлено, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а це буде повідомлятися декану та куратору.

При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються тільки з дозволу викладача. Використання під час занять мобільних пристроїв з позанавчальною метою карається попередженням чи видаленням студента з аудиторії.

Поведінка в аудиторії. Під час аудиторних занять студентам дозволяється брати з собою та вживати безалкогольні напої.

 

Теги