041 Б ОК 9 Святе Письмо Нового Завіту
Обсяг: 17,5 кредитів ЄКТС Семестр: І^Ш, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Інформація про викладача Ім’я Протоієрей Ярослав Романович Романчук
Контакти |
E-mail:prot.yaroslav@gmail.com, тел.+380672300894: |
Робоче місце |
Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години консультацій |
Вівторок, середа - 14:30-16:00 |
Інформація про викладача |
|
Ім’я |
Протоієрей Леонтій Олексійович Никитенко |
Контакти |
E-mail: nikleont@gmail.com, тел.+380503128246: |
Робоче місце |
Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години консультацій |
Вівторок, четвер - 14:30-16:00 |
Опис курсу
Цей курс призначений для підготовки студентів бакалаврів, які на основі теоретичного
узагальнення і систематизації певного масиву богословських, історичних, філологічних, культурологічних та філософських відомостей про біблійні книги Нового Завіту, зможуть реконструювати джерела формування та проаналізувати специфіку канонізації новозавітного священного біблійного тексту і ознайомляться з принципами та схемами інтерпретації біблійних текстівНового Завіту.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:
- знати історію виникнення, основні етапи формування та структуру Святого Письма в його
історичному, соціальному, філологічному, канонічному і культурному контексті;
- здійснювати науковий аналіз текстів Священного Писання та богословської літератури із застосуванням методів богослів’я. Демонструвати базове розуміння та майстерність методів дослідження у богословській галузі та інших суміжних науках;
- критично інтерпретувати сучасні релігійні системи і думки крізь призму православного
богословського вчення.
Передують вивченню курсу «Святе Письмо Старого Завіту»
Мета навчання
Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:
- зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;
-розуміння предметної області, теоретичні та методичні завдання у професійній діяльності;
- застосовувати набуті знання в галузі при вирішенні професійних завдань;
- здійснювати науковий аналіз текстів Священного Писання та богословської літератури із застосуванням методів богослів’я та інших суміжних наук;
- розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри;
- мати уявлення про єдність біблійних книг, об'єднаних однією темою — спасіння людства від зла шляхом пришестя в світ Боголюдини Ісуса Христа та розуміти актуальність біблійних розповідей і оповідань в житті сучасної християнської Церкви.
Форми і методи навчання
Курс буде викладений у формі лекцій (232 год.) та практичних занять (58 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (235 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, усне опитування, контрольне прослуховування, консультації.
Організація навчання
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
60 |
Чотириєвангеліє: перший і другий рік суспільного служіння Господа Ісуса Христа |
Частина І ( І - ІІ семестри) |
105 |
Третій рік суспільного служіння Господа Ісуса Христа |
|
75 |
Ісагогіко-екзегетичний аналіз книги Діянь святих апостолів |
Частина ІІ (III - М семестри) |
75 |
Ісагогіко-екзегетичний аналіз соборних послань |
|
45 |
Святий апостол Павло. Ісагогіко-екзегетичний аналіз послань до римлян, коринфян, галатів, ефесян і до филипійців |
Частина ІІІ ( V - V! семестри) |
75 |
Аналіз послань апостола Павла до колосян, солунян, до Филимона і євреїв |
|
45 |
Пастирські послання апостола Павла |
|
45 |
Книга Откровення апостола Іоана Богослова (Апокаліпсис) |
Частина IV ( VII - VIII семестри ) |
Оцінка
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина 1
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
20 |
Наукова робота «Дослідити особливості та проблемні методи перекладу та інтерпретації Біблії» |
10 |
Есе «Священні письменники чотирьох Євангелій, особливість, стилістика їхнього письма» |
10 |
Порівняльна таблиця «Особливості мови перекладу Біблії ХУИ-ХХ! ст.» |
10 |
Письмова робота «Екзегеза уривку Святого Письма» |
20 |
Дві модульні контрольні роботи |
30 |
Екзамен |
100 Ча Бали |
Разом стина 2 Результат навчання, що оцінюється |
20 |
Ісагогіко-екзегетичний аналіз соборних послань (за вибором) |
10 |
Есе «Діяльність Апостолів і життя Церкви в Палестині та поза її межами» |
10 |
Ісагогіко-екзегетичний аналіз книги Діянь святих апостолів |
10 |
Порівняльна таблиця «Вчення про віру соборного послання апостола Якова і послань апостола Павла» |
20 |
Дві модульні контрольні роботи |
30 |
Екзамен |
100 Ча Бали |
Разом стина 3 Результат навчання, що оцінюється |
20 |
Ісагогіко-екзегетичний аналіз послань до римлян, коринфян, галатів, ефесян і до филипійців |
10 |
Ставлення до влади в контексті послання апостола Павла до римлян (дати аналіз, інтерпретувати для сучасності) |
10 |
Есе «Чи праві свідки єгови коли прирівнюють Ісуса Христа до ангелів: спростування їхні свідчень в контексті послання апостола Павла до євреїв» |
10 |
Аналіз послань апостола Павла до колосян, солунян, до Филимона і євреїв (за вибором) |
20 |
Дві модульні контрольні роботи |
30 |
Залік |
100 Ча Бали |
Разом стина 4 Результат навчання, що оцінюється |
20 |
Таблиця «Місце, час, причини і мета написання кожного послання» |
10 |
Есе «Життя і діяльність св. ап. Павла та св. ап. Іоана Богослова як Апостолів Христової Церкви і священних письменників Новозавітних текстів» |
10 |
Реферат «Детальний екзегетичний аналіз змісту книги Одкровення» |
10 |
Ісагогічна та екзегетична проблематика послань ап. Павла та Апокаліпсису |
20 |
Дві модульні контрольні роботи |
30 |
Екзамен |
100 |
Разом |
Політика курсу
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно — можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google -клас / ZOOM чи Google meet.
Дедлайн. Крайньою межею здачі завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіюєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо буде виявлено, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а це буде повідомлятися декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються тільки з дозволу викладача. Використання під час занять мобільних пристроїв з позанавчальною метою карається попередженням чи видаленням студента з аудиторії.
Поведінка в аудиторії. Під час аудиторних занять студентам дозволяється брати з собою та вживати безалкогольні напої.