041 Б ОК 11 Вступ до богослів’я (катехізис)
Обсяг: 6 кредитів ЄКТС Семестр: І-ІІ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Ім’я |
Москалюк Костянтин Олександрович |
Контакти |
kDba@ukr.net; тел.097 79 11 0510 |
Робоче місце |
(вул.Трьохсвятительська,8) |
Г одини консультацій |
15.00 - 16.00, вівторок |
Цей курс призначений для бакалаврів, основна увага під час навчання буде приділена вступним загальними та спеціальними церковними джерелами і найновішими здобутками богословської науки, систематизованого матеріалу в контексті вивчення основ православного віровчення, що у свою чергу формує духовні цінності студента та релігійний світогляд особистості, а також основні структурні елементи та ідейно-тематичні особливості дисципліни.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:
- застосовувати патрологічні дані в історії, періодизації, датуванні, класифікації напрямків і груп церковної писемності, персоналій, їхніх життєписів, в назвах творів, їх жанрах і змісті;
- аналізувати тексти Святого Письма Старого і Нового Завітів, демонструючи базове розуміння та майстерність методів дослідження у богословській галузі та інших суміжних науках.
- критично інтерпретувати сучасні релігійні системи і думки крізь призму православного богословського вчення.
Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:
- здатність генерувати нові ідеї (креативність), творчий підхід в розробці ідей та досягненні цілей дослідження у практичних ситуаціях до міжособистісної взаємодії та праці в команді;
- здатність та розуміння предметної області, теоретичні та методичні завдання, у професійній діяльності;
- знання історії богословської традиції та здатність застосовувати його в процесі досліджень і у пошуках способів вирішення богословських питань в сучасному контексті;
- здатність розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри.
Курс буде викладений у формі лекцій (96 год.) та практичних занять (24 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (60 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
30 |
Поняття про богослів’я та його ключові засади |
|
30 |
1-3-й члени нікео-царгородського символу віри |
Частина І (І семестр) |
30 |
4-8-й члени нікео-царгородського символу віри |
Частина ІІ (ІІ семестр) |
30 |
9-12-й члени нікео-царгородського символу віри |
Оцінка
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина І
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
20 10 10 |
Створити портфоліо «Поняття про богослів’я та його ключові засади»: - Окреслити основні принципи, методи і функції дисципліни (теоретична письмова робота, до 8 сторінок). - Підготувати інформаційну таблицю з історії формування катехізисної літератури православної, католицької та протестантської християнських напрямів (компаративний аналіз і доповідь). |
10 |
Есе ««Моральні умови богопізнання» |
30 |
Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та семінарськихзаняттях, шляхом тестування (30 завдань). |
10 |
Перевірка вивчених напам’ять біблійних цитат за темами лекційних та семінарських занять (20 висловів). |
30 |
Залік |
100 |
Разом |
Ча Бали |
стина ІІ Результат навчання, що оцінюється |
30 10 10 10 |
Створити портфоліо: - аналітична письмова доповідь «Вчення Православної Церкви про пекло та загробне «життя» грішників; - есе «Роль Церкви у вихованні й розвитку особистості» - Підготувати інформаційну таблицю «Таїнства Православної Церкви» за такими параметрами: назва і установленість таїнства, структурні елементи, способи здійснення, ким можуть бути здійснювані, формула та речовина для здійснення таїнств. |
15 |
Перевірка вивчених напам’ять біблійних цитат за темами лекційних та семінарськихзанять (20 висловів). |
25 |
Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та |
семінарських заняттях, шляхом тестування (25 завдань)
Екзамен
30
100 Разом
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Ооодіе-клас.
Дедлайн. Крайньою межею здачі портфоліо та індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.
Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».