Вступ до богослів’я катехізис

041 Б ОК 11 Вступ до богослів’я (катехізис)

Обсяг: 6 кредитів ЄКТС Семестр: І-ІІ, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу

Інформація про викладача

Ім’я

Москалюк Костянтин Олександрович

Контакти

kDba@ukr.net; тел.097 79 11 0510

Робоче місце

(вул.Трьохсвятительська,8)

Г одини консультацій

15.00 - 16.00, вівторок

Опис курсу

Цей курс призначений для бакалаврів, основна увага під час навчання буде приділена вступним загальними та спеціальними церковними джерелами і найновішими здобутками богословської науки, систематизованого матеріалу в контексті вивчення основ православного віровчення, що у свою чергу формує духовні цінності студента та релігійний світогляд особистості, а також основні структурні елементи та ідейно-тематичні особливості дисципліни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:

-    застосовувати патрологічні дані в історії, періодизації, датуванні, класифікації напрямків і груп церковної писемності, персоналій, їхніх життєписів, в назвах творів, їх жанрах і змісті;

-    аналізувати тексти Святого Письма Старого і Нового Завітів, демонструючи базове розуміння та майстерність методів дослідження у богословській галузі та інших суміжних науках.

-    критично інтерпретувати сучасні релігійні системи і думки крізь призму православного богословського вчення.

Мета навчання

Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:

-    здатність генерувати нові ідеї (креативність), творчий підхід в розробці ідей та досягненні цілей дослідження у практичних ситуаціях до міжособистісної взаємодії та праці в команді;

-    здатність та розуміння предметної області, теоретичні та методичні завдання, у професійній діяльності;

-    знання історії богословської традиції та здатність застосовувати його в процесі досліджень і у пошуках способів вирішення богословських питань в сучасному контексті;

-    здатність розуміти теоретичні, методичні та морально-духовні завдання основних богословських дисциплін та орієнтуватися у змістовому наповненні постулатів християнської віри.

Форми і методи навчання

Курс буде викладений у формі лекцій (96 год.) та практичних занять (24 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (60 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.

Організація навчання

Обсяг

Тема

Частини (семестри)

30

Поняття про богослів’я та його ключові засади

 

30

1-3-й члени нікео-царгородського символу віри

Частина І (І семестр)

30

4-8-й члени нікео-царгородського символу віри

Частина ІІ (ІІ семестр)

30

9-12-й члени нікео-царгородського символу віри

Оцінка

Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових: Частина І

Бали

Результат навчання, що оцінюється

20

10

10

Створити портфоліо «Поняття про богослів’я та його ключові засади»:

-    Окреслити основні принципи, методи і функції дисципліни (теоретична письмова робота, до 8 сторінок).

-    Підготувати інформаційну таблицю з історії формування катехізисної літератури православної, католицької та протестантської християнських напрямів (компаративний аналіз і доповідь).

10

Есе ««Моральні умови богопізнання»

30

Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та семінарськихзаняттях, шляхом тестування (30 завдань).

10

Перевірка вивчених напам’ять біблійних цитат за темами лекційних та семінарських занять (20 висловів).

30

Залік

100

Разом

Ча

Бали

стина ІІ

Результат навчання, що оцінюється

30

10

10

10

Створити портфоліо:

-    аналітична письмова доповідь «Вчення Православної Церкви про пекло та загробне «життя» грішників;

-    есе «Роль Церкви у вихованні й розвитку особистості»

-    Підготувати інформаційну таблицю «Таїнства Православної Церкви» за такими параметрами: назва і установленість таїнства, структурні елементи, способи здійснення, ким можуть бути здійснювані, формула та речовина для здійснення таїнств.

15

Перевірка вивчених напам’ять біблійних цитат за темами лекційних та семінарськихзанять (20 висловів).

25

Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та

семінарських заняттях, шляхом тестування (25 завдань)

Екзамен

30

 

100 Разом

Політика курсу

Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Ооодіе-клас.

Дедлайн. Крайньою межею здачі портфоліо та індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.

Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.

Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.

Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.

При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.

Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.

Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».

 

Теги