041 Б ВД 22 Вступ до єврейської культури
Обсяг: 2 кредита ЄКТС Семестр: IV , Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Інформація про викладача |
|
Ім’я |
протоієрей Ярослав Романович Романчук |
Контакти |
|
|
067-230-08-94 |
Робоче місце |
Кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години консультацій |
Щовівторка 14.30-16.00 |
Опис курсу
Цей курс призначений для підготовки студентів бакалаврів і дає характеристику науковим підходам до осмислення та вивчення єврейської культури для кращого розуміння подій біблійного контексту.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть:
- знати основні єврейської субетнічні групи;
- здатні застосовувати здобуті знання для розв’язання конкретних наукових і практичних завдань;
- здатні оцінювати події і діяльність людей в історичному процесі з позицій загальнолюдських цінностей; суспільні явища розглядати в розвитку і конкретних історичних умовах;
- знати історію, основні положення віри і особливості культури євреїв;
- знати зміст свят і основних моментів життя і побуту єврейської сім’ї та громади.
Мета навчання
Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:
- аналізувати історичну хронологію і синхронію історичних фактів;
- оцінювати й аналізувати релігієзнавчі концепції, релігійні тексти, критичну літературу;
- характеризувати першоджерела та провідні праці в тематиці історії і культури євреїв;
- розуміти особливості сприйняття та розуміння найбільш репрезентативних релігійних традицій, акцентуючи при цьому на виявленні їх віроповчального, культового та інституціонального компонентів.
Форми і методи навчання
Курс буде викладений у формі лекцій (24 год.) та практичних занять (6 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (30 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, усне опитування, контрольне тестування, консультації.
Організація навчання
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
30 |
Єврейські субетнічні групи. Зони розселення євреїв (сефарди, ашкенази, мізрахи). Історія дослідження еврейської культури (історіографічний огляд) |
Частина І (IV семестр) |
30 |
Основи єврейської культури: коло життя, свята і побут |
|
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
10 |
Есе «Історіографія досліджень єврейської культури» |
10 |
Практичне заняття «Обчислення дат від створення світу» |
15 |
Спільний студентський проект «Коло життя: народження, одруження, погребіння» |
15 |
Спільний студентський проект «Свята євреїв» |
10 |
Доповідь: «Культура євреїв в євангельський період» |
10 |
Тестова контрольна робота |
30 |
Залік |
100 |
Разом |
Політика курсу
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно - можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google-клас, Zoom, Google-meet, тощо.
Дедлайн. Крайньою межею здачі завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіюєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо буде виявлено, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а це буде повідомлятися декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються тільки з дозволу викладача. Використання під час занять мобільних пристроїв з позанавчальною метою карається попередженням чи видаленням студента з аудиторії.
Поведінка в аудиторії. Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».