041 Б ОК 14 Вступ до літургіки ( церковний устав )
Обсяг: 1,5 кредити ЄКТС Семестр: І, Рік: 2021-2022 Дні, Час, Місце: згідно розкладу
Інформація про викладача Ім’я Протодиякон Юрій Ігорович Мигаль
Контакти |
E-mail: George777george@ukr.net; тел.: 0442788044 |
Робоче місце |
кафедра Священного Писання (вул.Трьохсвятительська,8) |
Години |
Понеділок та четвер: з 15:00 до 16:00 (Консультації запопередньою |
консультацій |
домовленістю) |
Опис курсу
Цей курс призначений для бакалаврів, які можуть працювати священнослужителями, капеланами, місіонерами, пастерями, пресвітерами, вчителем закладу загальної середньої освіти, вихователем-методистом. Саме тому, основна увага під час навчання буде приділена практичним навичкам, коли студент курсу розвиватимуть здатність проводити християнське церковне богослужіння, де головне місце займає літургія. У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти будуть знати:
- специфіку богослужбових (літургійних) та духовних (молитовних) текстів в різних богословських традиціях;
- правила церковного читання українською, іноземною та церковнослов’янською мовами, основні богослужбові тексти та особливості, які пов’язані з богослужбовим річним колом;
- знати практичні навички здійснення Богослужіння та вміти самостійно скласти і практично відправити Православне Богослужіння в рамках церковного уставу.
Теоретична частина курсу базується на розумінні християнського богослужіння у цілому і в усіх його проявах: походженні, розвитку, суті; його складових частинах, формах; службових особах, предметах, місці, символах й усе те, що стосується богослужіння
Мета навчання
Після успішного закінчення курсу студенти будуть здатні:
- розуміти предметну область, теоретичні та методичні завдання, у професійній діяльності;
- спілкуватися українською мовою як усно, так і письмово у професійній діяльності
- володіти літургійною термінологією і основними поняттями літургійного богослов’я;
- здійснювати богослужіння та позабогослужбову пастирську діяльність.
Форми і методи навчання
Курс буде викладений у формі лекцій (24 год.) та практичних занять (6 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (60 год.). Викладач використовуватиме проблемні та інтерактивні методи навчання, консультації.
Організація навчання
Обсяг |
Тема |
Частини (семестри) |
35 |
Вступ до вивчення православного богослужіння |
|
25 |
Священно-богослужбові та церковно-богослужбові книги |
Частина І (І семестр) |
Оцінка
Підсумкова оцінка курсу буде обчислюватися з використанням таких складових:
Бали |
Результат навчання, що оцінюється |
20 |
Створити портфоліо «Вступ до вивчення православного богослужіння» |
30 |
Створити портфоліо «Священно-богослужбові та церковно-богослужбові книги» |
10 |
Підсумкова перевірка знань теоретичних положень, поданих на лекційних та семінарськихзаняттях, шляхом тестування (20 завдань) |
10 |
Модульна контрольна робота |
30 |
Екзамен |
100 |
Разом |
Політика курсу
Відвідування та / або участь є важливим компонентом вашого курсу. Проте, якщо Ви бажаєте навчатися дистанційно — можна узгодити графік навчання на основі навчальної платформи Google -клас.
Дедлайн. Крайньою межею здачі портфоліо та індивідуальних завдань є три дні до заліку/іспиту. Після цієї дати завдання не приймаються.
Переоцінка завдань можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви на ім'я завідувача кафедри у письмовій формі. Після отримання заяви, завідувач кафедри протягом тижня створить комісію з переоцінки, яка після проведення аналізу роботи студента повідомить його про своє рішення.
Перескладання роботи студентів можлива протягом тижня після отримання оцінки на основі заяви у письмовій формі.
Академічна доброчесність та плагіат. Якщо ви 1) використовуєте чужі фрази, абзаци чи ідеї своїми словами іншої людини і 2) не вкажете посилання, то ви зробили плагіат певної людини. Є два способи переконатися, що ви не плагіатуєте: 1) презентувати власні ідеї та 2) коли ви представляєте чужі ідеї чи фрази, надаючи посилання. Плагіат - серйозна проблема в сучасного світу, тому я активно перевірятиму вашу роботу, щоб переконатися, що ви не запозичували текст та чужі ідеї. Якщо я виявлю, що ви зробили плагіат у завданні, воно не буде зараховане, а я повідомляю про інцидент декану та куратору.
При виконанні спільних завдань, потрібно зазначати внесок кожного учасника/учасниці.
Мобільні пристрої на заняттях використовуються лише з навчальною метою.
Поведінка в аудиторії. . Перед початком та після завершення аудиторних занять читаються, відповідно, молитви «Царю Небесний...» та «Достойно є...».